Pracovné pohovory
Organizačné údaje
registračný formulárTermíny: | kurz je na objednávku |
Miesto konania: | na objednávku |
Cena: | |
Časový harmonogram: |
CIEĽOVÁ SKUPINA:
- Riadiaci pracovníci, tímoví vedúci, personálni manažéri, výkonní personalisti, ktorým záleží na zvyšovaní úrovne svojej profesionálnej prezentácie v situácii pracovného pohovoru.
CIEĽ:
- Po absolvovaní frekventanti nadobudnú informácie a zručnosti potrebné pre optimálnu komunikáciu tak s uchádzačmi o zamestnanie ako aj so spolupracovníkmi v manažérskych, či bežných zamestnaneckých pozíciách.
- Naučia sa základné zásady vedenia 10 typov rozhovorov, spoznajú niektoré psychologické aspekty tejto problematiky a precvičia si optimálne zvládanie situácií zo života podľa vlastnej potreby.
OBSAH:
- Úvod do problematiky.
- Podiel komunikácie v riadiacej funkcii
- Komunikačný model v rozhovore dvoch subjektov
- Zručnosť kladenia otázok v rozhovore so spolupracovníkmi.
- Ako otázky štrukturujú rozhovor
- Typy rozhovorov, špecifikácia ich cieľov, predpoklady úspešného priebehu rozhovoru
- Výberový rozhovor, jeho štruktúra, kompetencie manažéra, personalistu
- Nácvik výberových rozhovorov na vybrané pozície
- Prijímací rozhovor ako začiatok adaptačného procesu
- Zásady efektívneho odovzdávania informácií, príprava a nácvik informatívneho rozhovoru
- Základy kariérového plánovania, motivačné pole.
- Príčiny rozčarovania nových zamestnancov.
- Význam rozvojového rozhovoru
- Úvod do riadenia podľa cieľov, zručnosť a zásady správneho stanovovania a vyhodnocovania cieľov, príprava a nácvik rozhovoru o cieľoch
- Štruktúra hodnotiaceho rozhovoru, význam priebežného hodnotenia
- Príprava a nácvik hodnotiaceho rozhovoru
- Kompetencie manažéra a personalistu v disciplinárnom rozhovore, štruktúra disciplinárneho rozhovoru, príprava a nácvik disciplinárneho rozhovoru
- Uvoľňovací rozhovor: špecifiká 3 typov, kompetencie manažéra a personalistu.
- Príprava a nácvik uvoľňovacieho rozhovoru z dôvodu rozhodnutia zamestnanca
- Príprava a nácvik uvoľňovacieho rozhovoru na základe rozhodnutia organizácie
ROZSAH:
- 2 tréningové dni (doporučené opakovanie)
PRACOVNÝ MATERIÁL:
- Každý účastník dostane pracovný zošit v rozsahu cca 30 strán k témam tréningu.
ORGANIZÁTOR
Agentúra Tempo s. r. o. |
Jánošíkova 1 |
010 01 Žilina |
IČO: 36433292 |
DIČ: 2022039008 |
IČ DPH: SK 2022039008 |
Banka: SLSP, a.s. |
SWIFT: GIBASKBX |
Číslo účtu: 0423443428 / 0900 |
IBAN: SK3709000000000423443428 |
ORGANIZAČNÉ POKYNY:
V účastníckom poplatku sú zahrnuté študijné materiály, obed, coffee break a náklady na organizačné zabezpečenie seminára.
Po prihlásení na seminár/školenie obdržíte e-mailom predfaktúru.
Pri vašej neúčasti alebo zrušení prihlášky poplatok nevraciame ( je možné poslať náhradníka ).
V prípade nepredvídaných okolností, vyhradzuje si Agentúra TEMPO právo na organizačné zmeny, ktoré budú včas oznámené.
V prípade malej účasti Agentúra TEMPO kurz odvolá a účastnícke poplatky vráti alebo oznámi nový termín.
Prihlasovací formulár (Pracovné pohovory)
(*) - údaje s hviezdičkou sú povinné