Strategický manažment
Organizačné údaje
registračný formulárTermíny: | kurz je na objednávku |
Miesto konania: | na objednávku |
Cena: | |
Časový harmonogram: |
CIEĽ:
- Cieľom kurzu je poskytnúť manažérom, ktorí prichádzajú dennodenne do styku s internými i externými partnermi a klientmi, súbor teoretických a praktických informácií z oblasti strategického riadenia, ktoré im umožnia zvýšiť efektívnosť a správnosť rozhodovania v oblasti strategických i operatívnych záležitostí firmy.
OBSAHOVÉ ZAMERANIE:
1. Strategický manažment
- stratégia, strategický manažment a plánovanie
- vízia, misia a strategické ciele firmy
- SWOT analýza:
- situačná analýza prostredia - príležitosti a ohrozenia
- situačná analýza firmy - silné a slabé stránky
- kritické faktory úspechu firmy
- 5 Porterových síl, hodnotenie postavenia a stability firmy
- riadenie orientované na zákazníka
- zabezpečenie súladu pri projektovaní dielčích i celkovej firemnej stratégie
- implementácia stratégie
- strategická kontrola
- strategické rozhodovanie v obtiažnych situáciách
- zvyšovanie efektívnosti a kvality procesov tvorby a implementácie strategických rozhodnutí
2. Stratégia marketingu a predaja
- význam strategického marketingu pre konkurencieschopnosť firmy
- marketingový mix (Kotlerove 4P - produkty a ich ceny, trhy, predaj a jeho podpora)
- princípy tvorby marketingového plánu (projektový prístup)
- interní a externí zákazníci
- význam lojality, piliere budovania lojality zákazníkov
- zručnosti potrebné pre efektívny zber informácií o zákazníkoch
- informačný systém o zákazníkoch a výrobkoch
- zvyšovanie efektívnosti a kvality procesov marketingu a predaja
3. Riadenie ľudských zdrojov v čase zmien
- personálna stratégia ako súčasť firemnej stratégie
- personálne politiky
- deľba základných činností vo firme, organizačný poriadok firmy
- plánovanie personálu, tvorba nových pracovných profilov
- zvyšovanie efektívnosti a kvality procesov RĽZ vo firme
4.Finančný manažment pre vrcholových manažérov firmy
- význam a úlohy finančného manažmentu vo firme
- základné pojmy účtovníctva
- rozpočtovanie, finančné plánovanie
- súvaha a výsledovka
- pracovný kapitál firmy
- dlhodobé a krátkodobé financovanie firmy
- efektívne sledovanie a riadenie cash-flow firmy
- likvidita a možnosti jej zabezpečenia
- využitie leasingu k regulácii cash-flow firmy
- efektívne vyjednávanie s bankami
- manažment pohľadávok
- hodnotenie efektívnosti projektov a investícií
- monitoring a hodnotenie finančných ukazovateľov
- informácie potrebné pre kvalitné výkazníctvo a rozhodovanie; ich zabezpečenie od jednotlivých útvarov firmy
- manažérsky informačný systém pre podporu rozhodovania
- finančná analýza firmy
- možnosti zvyšovania ziskovosti finančných operácií podniku
- zvyšovanie efektívnosti a kvality operatívneho manažérskeho rozhodovania v obtiažnej finančnej situácii
5. Manažment zmien - podporný nástroj implementácie stratégie
- rôzne zmeny vo firme a ich príčiny
- rozpoznanie potreby zmeny
- analýza situácie, diagnostika príčin problémov
- faktory pôsobiace pre a proti zmene, analýza silových polí
- príčiny odporu voči zmene a ich prekonanie
- definovanie cieľového stavu
- plánovanie konkrétnych krokov pre dosiahnutie zmeny - akčný plán zmeny
- riadenie implementácie zmeny
- zmrazenie nového - žiadaného stavu
- úlohy manažérov a zamestnancov pri riadenej zmene
- učenie sa zmene
FORMY A METÓDY:
- Dynamická práca so skupinou a jednotlivcom na princípe osobného zážitku
- Metódy podporujúce aktívne správanie a tvorivé myslenie: hranie rolí, brainstorming, skupinová diskusia
- Tréning manažérskych zručností
- Modelové situácie
- Videovýcvik s analýzou (rozbor záznamu z vlastného vystúpenia v modelovej situácii)
- Manažérske hry
- Sebadiagnostika
- Prípadové štúdie
- Prednáška
- Konzultácie
- Riešenie konkrétnych problémov manažérov
- Spätné väzby účastníkov a trénera
ROZSAH:
- dohodou
PRACOVNÝ MATERIÁL:
- Každý účastník dostane pracovný zošit k témam tréningu
ORGANIZÁTOR
Agentúra Tempo s. r. o. |
Jánošíkova 1 |
010 01 Žilina |
IČO: 36433292 |
DIČ: 2022039008 |
IČ DPH: SK 2022039008 |
Banka: SLSP, a.s. |
SWIFT: GIBASKBX |
Číslo účtu: 0423443428 / 0900 |
IBAN: SK3709000000000423443428 |
ORGANIZAČNÉ POKYNY:
V účastníckom poplatku sú zahrnuté študijné materiály, obed, coffee break a náklady na organizačné zabezpečenie seminára.
Po prihlásení na seminár/školenie obdržíte e-mailom predfaktúru.
Pri vašej neúčasti alebo zrušení prihlášky poplatok nevraciame ( je možné poslať náhradníka ).
V prípade nepredvídaných okolností, vyhradzuje si Agentúra TEMPO právo na organizačné zmeny, ktoré budú včas oznámené.
V prípade malej účasti Agentúra TEMPO kurz odvolá a účastnícke poplatky vráti alebo oznámi nový termín.
Prihlasovací formulár (Strategický manažment)
(*) - údaje s hviezdičkou sú povinné