Skoč na obsah Skoč na menu
Hore

Agentúra Tempo - semináre, školenia, prednášky, kurzy – dane, účtovníctvo, mzdy, dph

Vyhľadávanie školenia
BratislavaKošice

Strategický manažment

Organizačné údaje

registračný formulár
Termíny:kurz je na objednávku
Miesto konania: na objednávku
Cena: 
Časový harmonogram: 

CIEĽ:

  • Cieľom kurzu je poskytnúť manažérom, ktorí prichádzajú dennodenne do styku s internými i externými partnermi a klientmi, súbor teoretických a praktických informácií z oblasti strategického riadenia, ktoré im umožnia zvýšiť efektívnosť a správnosť rozhodovania v oblasti strategických i operatívnych záležitostí firmy.

OBSAHOVÉ ZAMERANIE:

 

1. Strategický manažment

  • stratégia, strategický manažment a plánovanie
  • vízia, misia a strategické ciele firmy
  • SWOT analýza:
  • situačná analýza prostredia - príležitosti a ohrozenia
  • situačná analýza firmy - silné a slabé stránky
  • kritické faktory úspechu firmy
  • 5 Porterových síl, hodnotenie postavenia a stability firmy
  • riadenie orientované na zákazníka
  • zabezpečenie súladu pri projektovaní dielčích i celkovej firemnej stratégie
  • implementácia stratégie
  • strategická kontrola
  • strategické rozhodovanie v obtiažnych situáciách
  • zvyšovanie efektívnosti a kvality procesov tvorby a implementácie strategických rozhodnutí

 

    2. Stratégia marketingu a predaja

    • význam strategického marketingu pre konkurencieschopnosť firmy
    • marketingový mix (Kotlerove 4P - produkty a ich ceny, trhy, predaj a jeho podpora)
    • princípy tvorby marketingového plánu (projektový prístup)
    • interní a externí zákazníci
    • význam lojality, piliere budovania lojality zákazníkov
    • zručnosti potrebné pre efektívny zber informácií o zákazníkoch
    • informačný systém o zákazníkoch a výrobkoch
    • zvyšovanie efektívnosti a kvality procesov marketingu a predaja

     

    3. Riadenie ľudských zdrojov v čase zmien

    • personálna stratégia ako súčasť firemnej stratégie
    • personálne politiky
    • deľba základných činností vo firme, organizačný poriadok firmy
    • plánovanie personálu, tvorba nových pracovných profilov
    • zvyšovanie efektívnosti a kvality procesov RĽZ vo firme

     

    4.Finančný manažment pre vrcholových manažérov firmy

    • význam a úlohy finančného manažmentu vo firme
    • základné pojmy účtovníctva
    • rozpočtovanie, finančné plánovanie
    • súvaha a výsledovka
    • pracovný kapitál firmy
    • dlhodobé a krátkodobé financovanie firmy
    • efektívne sledovanie a riadenie cash-flow firmy
    • likvidita a možnosti jej zabezpečenia
    • využitie leasingu k regulácii cash-flow firmy
    • efektívne vyjednávanie s bankami
    • manažment pohľadávok
    • hodnotenie efektívnosti projektov a investícií
    • monitoring a hodnotenie finančných ukazovateľov
    • informácie potrebné pre kvalitné výkazníctvo a rozhodovanie; ich zabezpečenie od jednotlivých útvarov firmy
    • manažérsky informačný systém pre podporu rozhodovania
    • finančná analýza firmy
    • možnosti zvyšovania ziskovosti finančných operácií podniku
    • zvyšovanie efektívnosti a kvality operatívneho manažérskeho rozhodovania v obtiažnej finančnej situácii

     

    5. Manažment zmien - podporný nástroj implementácie stratégie

    • rôzne zmeny vo firme a ich príčiny
    • rozpoznanie potreby zmeny
    • analýza situácie, diagnostika príčin problémov
    • faktory pôsobiace pre a proti zmene, analýza silových polí
    • príčiny odporu voči zmene a ich prekonanie
    • definovanie cieľového stavu
    • plánovanie konkrétnych krokov pre dosiahnutie zmeny - akčný plán zmeny
    • riadenie implementácie zmeny
    • zmrazenie nového - žiadaného stavu
    • úlohy manažérov a zamestnancov pri riadenej zmene
    • učenie sa zmene

    FORMY A METÓDY:

    • Dynamická práca so skupinou a jednotlivcom na princípe osobného zážitku
    • Metódy podporujúce aktívne správanie a tvorivé myslenie: hranie rolí, brainstorming, skupinová diskusia
    • Tréning manažérskych zručností
    • Modelové situácie
    • Videovýcvik s analýzou (rozbor záznamu z vlastného vystúpenia v modelovej situácii)
    • Manažérske hry
    • Sebadiagnostika
    • Prípadové štúdie
    • Prednáška
    • Konzultácie
    • Riešenie konkrétnych problémov manažérov
    • Spätné väzby účastníkov a trénera

      ROZSAH:

      • dohodou

      PRACOVNÝ MATERIÁL:

      • Každý účastník dostane pracovný zošit k témam tréningu

      ORGANIZÁTOR

      Agentúra Tempo s. r. o.
      Jánošíkova 1
      010 01 Žilina
      IČO: 36433292
      DIČ: 2022039008
      IČ DPH: SK 2022039008
      Banka: SLSP, a.s.
      SWIFT: GIBASKBX
      Číslo účtu: 0423443428 / 0900
      IBAN: SK3709000000000423443428

      ORGANIZAČNÉ POKYNY:

      V účastníckom poplatku sú zahrnuté študijné materiály, obed, coffee break a náklady na organizačné zabezpečenie seminára.
      Po prihlásení na seminár/školenie obdržíte e-mailom predfaktúru.
      Pri vašej neúčasti alebo zrušení prihlášky poplatok nevraciame ( je možné poslať náhradníka ).
      V prípade nepredvídaných okolností, vyhradzuje si Agentúra TEMPO právo na organizačné zmeny, ktoré budú včas oznámené.
      V prípade malej účasti Agentúra TEMPO kurz odvolá a účastnícke poplatky vráti alebo oznámi nový termín.


       

      Prihlasovací formulár (Strategický manažment)

      (*) - údaje s hviezdičkou sú povinné
      Termín konania školenia
      Osobné údaje učastníka
      Údaje o spoločnosti
      Skontrolujte si prosím, či sú všetky údaje vyplnené správne! Ďakujeme.